wtorek, 14 grudnia 2010

Medytacja adwentowa


1 komentarz:

  1. Adwent jest oczekiwaniem na Boga.W wymiarze naszego życia jest ciągłym czekaniem Boga na
    każdego z nas,na zaproszenie do serca, pozwolenie działania.Wydaje nam się,że tego czasu mamy tak wiele,ale tylko Bóg ma czas ,by czekać,my tego czasu nie mamy.
    Jezus jest światłem,które rozjaśnia naszą ciemność,wskazuje właściwy kierunek i drogę.
    Ta kolejna medytacja jest wołaniem Boga,który pragnie wejść w moje życie,pragnie postawić mnie w centrum,pragnie uzdrowić to co we mnie
    jest martwe.Bóg uczy mnie właściwego myślenia,
    dowartościowania innych,przeciwstawienia się
    temu co złe,uczy wzbudzać pragnienia serca, które rodzi wysłuchane Słowo i komentarz...
    Jak odpowiem Bogu? "Zabierz Panie i przyjmij całą wolność moją..."Amen.

    OdpowiedzUsuń